»To je tisto, kar imata skupnega religiozna in umetniška izkušnja: nobena od njiju ne neha ceniti popolne in protikonformistične implikacije subjekta.«
»Odločitev, da izberemo Ignacyja Czwartosa, se nam zdi kot tragičen Endspiel po osmih letih desničarske vladavine ... obžalujemo, da po najbolj odprti, gostoljubni, transnacionalni in kompleksni umetnosti Malgorzate Mirga-Tas, prehajamo na najbolj ozkogledo, ideološko paranoično in sramotno pozicijo.«
»Enigmatična entiteta z zelo specifično zunanjostjo, ki jo prepoznamo kot nekaj, česar ne moremo imenovati, govori o sami sebi, pripoveduje zgodbo svojega vstopa v umetnost, hkrati pa posredno naslovi še nekaj drugega. Sočasno predstavlja nenavadno vzporednico s tistim, kar je v središču paradigme umetnosti: je objekt, ki je tuj samemu sebi, in posledično potuji izkušnjo slehernika, ki se z njim sreča.«
»To je bila težka odločitev, zlasti glede na pomembne dosežke projekta v zadnjih dvajsetih letih. Odločitev prav tako priznava vpliv, ki ga ima projekt na okolje, in potrebo po preučitvi, kako ga je mogoče bolj etično in trajnostno izvajati v prihodnosti.«
»Kot otroci smo na šolskih izletih pogosto hodili v muzeje in bila sem očarana, vendar sem tudi ugotovila, da me najbolj zanimajo slike in umetnine, ki odražajo mojo družino, mojo zgodovino in moje izkušnje.«
»Te pridobitve Nacionalnih galerij Škotske so mi vlile optimizem glede tega, kako se pogovori spreminjajo in kako lahko moje delo privabi nove mlade umetnike, ki iščejo nekaj, kar jih navdihuje k drugačnemu razmišljanju.«
»Pri izbiri je bilo bistveno graditi na tem, kar je prinesla prejšnja razstava, podobno, kot v primeru imenovanja Lesley Lokko (za kuratorko arhitekturnega bienala 2023), ki je (na tem položaju) nasledila Hashima Sarkisa.«
»Pedrosa, ki je ugledni kustos in direktor pomembnega brazilskega muzeja, je znan po svoji strokovnosti in izvirnosti pri snovanju svojih razstav z vizijo, odprto za sodobnost, in z vidika opazovanja sveta, ki ne more zanemariti narave svojega kraja nastanka.«